Usi cumuni di a rete metallica espansa - muru di cortina

Facciate in metallo espanso

A rete metallica espansa hè ideale per e facciate di custruzzione.Cum'è un materiale utilizatu da qualsiasi architettu di designu, pò esse usatu per trasfurmà e tipologie architecturale più sfida in una opera d'arti.Perchè stu metallu hà una varietà di durabilità è opzioni durable, pò sustene l'esposizione dura à u clima, u ventu è altri fatturi ambientali.

Dunque hè una scelta excelente per cladding esterni.A rete metallica espansa pò esse aduprata sia com'è materiale di custruzzione visualmente attraente è cum'è un elementu efficace in assemblee di muru.

Liggeru è alta capacità portante.

 

Offre un effettu illuminante stereo.

 

Armunia tonale cù u disignu di l'edificiu.

Maglia di cortina di muru
Piastra di metallo espansa

Hè u metallu espansu forte?

U metalu espansu hè più forte cà un pesu equivalente di a reta di filu perchè u materiale hè appiattitu, chì permette à u metallu di stà in un pezzu.
L'altru benefiziu à u metale allargatu hè chì u metale ùn hè mai tagliatu cumpletamente è ricollegatu, chì permette à u materiale di mantene a so forza.

Cum'è sempre appiccicatu in "A qualità prova a forza, i dettagli ghjunghjenu à u successu",

Dongjie ottiene un grande apprezzamentu in i vechji è novi clienti.Benvenuti à cuntattateci.

Controlu di qualità
Dongjie hà u so propiu squadra di supervisione di qualità è hè assulutamente rispunsevule per ogni cliente, pudete cunfidà completamente di noi.

Sempre in linea
Aspittemu sempre a vostra dumanda è vi serve 24 ore à ghjornu, benvenuta a vostra dumanda.

Esperienza ricca
Dongjie Wire Mesh hà più di 26 anni di sperienza di pruduzzione, insiste à esse un fabricatore prufessiunale, è ponu furnisce servizii persunalizati.

A vostra chance per una sperienza fantastica

Pudete cuntattateci se avete qualchì quistione.


Tempu di Postu: Apr-14-2022