Applicazione di rete allargata - rete di barbecue

maglia per barbecue in porcellana

L'appiecazione di a rete metallica dilata hè assai larga, è l'ombra di a rete metallica dilata hè vistu in tutti i campi di a vita.

A causa di diversi usi, a rete metallica espansa averà diverse specificazioni è dimensioni, cum'è a decorazione di u tettu, i guardrails di l'autostrada, a decorazione esterna di l'edificiu, etc.

U seguitu introduce una applicazione cumuna di a rete metallica espansa in a vita - barbecue mesh.

China Barbecue Mesh
Materiale: rete metallica espansa, filu d'acciaio inox, filu galvanizatu à pocu carbonu.
Features:  resistenza à alta temperatura, senza deformazione, senza ruggine, micca tossicu è senza gustu, faciule d'utilizà.
Applicazione: usatu per un barbecue di pasta, carne è verdura.

Expanded Metal hè un pruduttu versatile di grilling chì offre un altu percentuale di Spazi Aperti.

In parechji casi, Flattened Expanded Metal hè una scelta più sicura per queste superfici è hè più faciule da pulisce.U metallu espansu per BBQ hè adattatu per i grilli di carbone è di gas.

A rete d'acciaio espansa per bbq pò esse fatta in tondi, rectanguli, esagoni o altre forme.Pò esse usatu per griglia pesci, gamberetti, bacon, ali di pollo, pizza, verdura, etc.

Mettite l'alimentu nantu à a rete d'acciaio espansa per impedisce chì i picculi manciari cascà in a parrilla.A rete di grill permette di passà più fumu, griglia l'alimentu uniformemente, è porta più sapori à a vostra cucina.

U metallu espansu per BBQ hè in generale aperture di diamanti per chì l'alimentu uttene marchi di grill perfetti.

maglia per barbecue in porcellana
maglia per barbecue in porcellana
maglia per barbecue in porcellana

Sì avete qualchì dumanda, per piacè mandateci un email cù e vostre richieste cumplete, andemu à furnisce u Prezzu Competitivu più grossu cù Super Qualità è Serviziu Imbattibile di Prima Classe!

Pudemu furnisce i prezzi più cumpetitivi è di alta qualità perchè avemu statu assai più Specialists!Allora ricordate di ùn esitate micca à cuntattateci.


Tempu di Postu: Apr-08-2022