Maglia perforata esagonale-Anping Dongjie Wire Mesh

A rete perforata esagonale hè un materiale emergente in l'industria di a decorazione, è e so proprietà uniche anu aumentatu u so usu in l'industria di a decorazione annu per annu.

Oghje vi daraghju una breve introduzione à a rete esagonale.

A rete perforata esagonale hà i vantaghji di una bella apparenza, una struttura generale solida, una forza di trazione parechje volte più grande di quella di una rete perforata in forma di diamante, resistenza à a corrosione, pesu ligeru per metru quadru, ventilazione, trasmissione di luce, assorbimentu di sonu, alta tenacità, custruzzione faciule. , è low cost.vantaghju.

Placca Chine Perforata

A maglia di punzone esagonale hè perforata;u so funziunamentu hè resistente à a curvatura, anti-aging, micca fàciule à arrugginiu, è hà una larga gamma di usi;a superficia di a reta hè piatta, liscia è durable.

Umaterialiusati per a maglia di punzonazione esagonale sò: piastra d'acciaio à pocu carbonu, piastra d'acciaio inossidabile, piastra di rame, piastra di nichel, piastra d'aluminiu è altre piastra metallica.

A rete di punzonazione esagonale pò esse aduprata per furmà una lastra d'acciaio di colore fonoassorbente, una piastra micro-porosa fonoassorbente è smorzatrice, una piastra di tettu decorativa, una piastra di maglia di parlante per i parlanti audio, una maglia d'acciaio pesante è ligera, è hè largamente usata in metallurgia, minera. , l'equipaggiu di alimentazione, frantumazione è filtrazione.Screens è altri prudutti.

Cina Acciaio Perforatu
Cina Metallu Perforatu
logu

Cuntattatemi

WhatsApp/WeChat:+8613363300602
Email:admin@dongjie88.com

Mandate un Missaghju

请首先输入一个颜色.
出错!请输入一个有效电话号码.
请首先输入一个颜色.

Nantu à a Strada


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022