Griglie e coperture per altoparlanti OEM di alta qualità

griglia di parlante perforata
Scale metalliche perforate
Lattu di diamante
rete di filu tessuta

Per a griglia è i coperchi di parlanti, avemu una rete perforata, una rete di filu allargata è una rete di filu tessuta 3 tipi.Tutti puderanu fà persunalizazione.

I nostri vantaghji sò prezzi raghjone d'alta qualità, squadra di vendita dinamica, QC specializata, fabbriche forti è prufessiunale;servizii per Factory Supply China Perforated Metal Aluminium Mesh Speaker Grille, Prumettimu di pruvà u nostru più grande per furniscevi prudutti è servizii di alta qualità è ecunomichi.

Factory Supply China Speaker Grill, Speaker Mesh, Per piacè sentitevi liberi di mandàci i vostri bisogni è vi risponderemu prestu.Avemu un gruppu di ingegneria prufessiunali per serve i vostri bisogni quasi dettagliati.I campioni gratuiti ponu esse mandati per voi personalmente per capisce assai più infurmazione.In un sforzu di scuntrà i vostri bisogni, per piacè sentite veramente liberu di fà cuntattu cù noi.Pudete mandà e-mail è cuntattateci direttamente.Inoltre, accogliamu e visite à a nostra fabbrica da u mondu sanu per un ricunniscenza assai megliu di a nostra urganizazione.nd articuli.In u nostru cummerciu cù i cummircianti di numerosi paesi, di solitu aderite à u principiu di ugualità è benefiziu mutuale.Hè veramente a nostra speranza di marcianise, per sforzi cumuni, ogni cummerciu è amicizia à u nostru vantaghju mutuale.Aspittemu di riceve e vostre dumande.

A rete nantu à u parlante, per i parlanti ordinali, hè principalmente a prova di polvera è protettiva.Dustproof hè di impedisce a polvera di cascà nantu à u cornu.A cunniscenza di a prutezzione hè chì u vostru zitellu orsi o cane di l'animali si sgrillerà o ancu rompe u bacinu di carta è u softball cima di u cornu si ùn sò micca attenti.Cù sta maglia, pò ghjucà un rolu protettivu.U coperchiu di u screnu di polvera in u mercatu hè generalmente di culore scuru.U scopu principale di stu disignu hè di impedisce a luce diretta di u sole di funnu nantu à certi cumpunenti di gomma.

Inoltre, a copertina di u screnu di u parlante ùn hè micca faciule per spolverà u parlante hi-fi à volte.Dopu tuttu, u sonu hè fattu da a vibrazione.Una strata di a reta hè aghjuntu trà u parlante è u mondu esternu.Affettarà u sonu più o menu.

Descrizzione di u produttu

Nome di u produttu Grill per altoparlanti in fogli di metallo perforatu OEM
Materiale Alluminiu, foglia inossidabile, azzaru neru, azzaru galvanizatu, ramu / ottone, etc.
Forma di foru Round, Square, Hexagonal, Cross, Triangular, Oblong, etc.
Disposizione di buchi drittu;Side Stagger;End Stagger
Spessore 0.01mm-30mm (per assicurà i buchi perfetti)
Pitch Personalizatu da u cumpratore
Trattamentu di a superficia Rivestimentu in polvere, Rivestimentu PVDF, Galvanizazione, Anodizazione, etc.
I metudi di imballaggio Imballaggio in pezzi cù pallet di legnu / azzaru.
Controlu di qualità Certificatu ISO
Serviziu dopu a vendita Rapportu di prova di u produttu, seguitu in linea.

Perchè sceglite i nostri prudutti

1. Perforated grill speaker metal furnisce l'acustica, l'estetica è a durabilità.

2. Prutezzione di i cumpunenti di parlante.

3. U metallu perforatu hè u megliu materiale per scuntrà i bisogni unichi necessarii per e griglie è schermi di parlante duru.

4. Hè facile à stallà è durable, ma costu di mantenimentu bassu.

5. Bright culore, resistenza high-temperature, resistenza à currusioni, è ambiente amichevuli.

6. Diversi tipi di maglia per a vostra scelta.


Tempu di Post: 19-May-2021