Maglia metallica perforata per Grille & Covers

A piastra di grilla di copertura di metallu perforata hè ancu cunnisciuta cum'è maglia perforata, schermu di minerale, schermu di a macchina, etc. Cum'è u nome suggerisce, si riferisce à i prudutti di u platu di metallo cù diverse forme è buchi nantu à a superficia, chì sò largamente usati in machini chimichi. apparecchiature farmaceutiche, macchinari alimentarii è bevande, macchine per sigarette, mietitrice, lavaggio secco, tavola da stiro, equipaggiamento di silenziamento, apparecchiature di refrigerazione (aria condizionata centrale) altoparlanti, produzione artigianale, fabbricazione di carta, accessori idraulici, equipaggiamento di filtraggio e altre industrie.Tipu di foru: foru rettangulare, foru quadratu, foru di diamante, foru tondo, foru esagonale, foru cruciveru, foru triangulu, foru oblongu, foru di cintura longa, foru di fiori di prugna, foru di scala di pesci, foru di mudellu, foru di stella a cinque punte, irregulare pirtusu, bulging hole, etc. A maiò parte di e materie prime utilizati per a maglia perforata sò: acciaio inox, azzaru bassu di carbonu, bobina galvanizzata PVC laminata à friddu, etc. Tipi sò spartuti in maglia perforata mudellu, furmendu maglia perforata, maglia perforata extra-grossa. , maglia perforata extra thin, maglia perforata microporosa, linea chì taglia a maglia perforata.Maglia perforata laser, etc. Pò esse usatu per a prutezzione di l'ambiente barriera di cuntrollu di u rumore in u trafficu è e facilità municipali cum'è l'autostrada, a ferrovia è u metro chì passanu per e zone urbane, l'isolamentu di u sonu è u bordu di riduzzione di u rumore per i mura di l'edificazione, stanze di generatori, edifici di fabbrica è altri. fonti di rumore, è pannelli di assorbimentu di u sonu per u tettu è u muru di l'edificazioni.

Copertura di maglia perforata per radiatore, piastra di ferru galvanizzata, dissipazione di u calore di u foru ovale è di prutezzione anti-scalding.Per a prutezzione di u radiatore, a nostra fabbrica hà sviluppatu recentemente un tipu di piastra metallica cum'è a copertura di maglia perforata di radiatore.U so materiale hè soprattuttu piastra d'aluminiu o piastra galvanizzata, è u tippu di pirtusu hè un pirtusu soprattuttu oblongu o un foru di persia.Di sicuru, u tipu di pirtusu pò ancu esse persunalizatu secondu i vostri bisogni.Quessi ùn sò micca immubiliabili, cum'è un novu tipu di piastra perforata di radiatore di metallu, ùn pò micca solu ghjucà un rolu protettivu, ma ancu migliurà l'effettu di a decorazione interna.U cappucciu di riscaldamentu pò esse assuciatu cù qualsiasi forma di decoru è situ, chì pò solu aiutà à migliurà l'effettu senza affettà l'effettu di l'usu per a disarmonia.Questu hè un tipu di copertura di maglia perforata per radiatore chì hè populari avà.Hà cooperatu cù parechje imprese o unità, individui, prughjetti è cusì.Certi cunsumatori sò sempre addicti à i materiali di legnu previ.Perchè ùn sanu micca assai di novi prudutti, sò stati in i materiali previ.A prutezzione di legnu ùn hè micca solu inefficace, ma ancu faciule d'esse umitu, a dissipazione di u calore ùn hè micca assai bona, questu hè unu di i prublemi chì duvemu cunsiderà prima di a dicurazione, a maglia perforata di cappucciu di riscaldamentu di metallu hè avà più vantaghju, è i prudutti di u radiatore di moda.

coperchio metallicu perforatu
coperchio metallicu perforatu
coperchio metallicu perforatu

A maglia perforata di ventilazione hè chjamata secondu l'usu di maglia perforata.Ghjoca principarmenti u rolu di ventilazione.Hè fattu di una piastra d'acciaio galvanizatu d'alta qualità, una piastra d'acciaio di ramu è una piastra d'acciaio inox.Hè anti-ossidazione, anti-corrosione, anti-estrusione, senza perdite di granu, installazione di risparmiu di tempu è di travagliu, è almacenamiento convenientu.U scopu, e caratteristiche è l'esempii di stampa di a rete perforata di ventilazione sò descritti cusì:

1).Scopu: hè largamente utilizatu in a ventilazione di u depositu di granu, adattatu per u almacenamentu longu di granu, risu, granu, soia, etc.Hè aduprata in un magazzinu di tipu di casa è in una pila aperta di granu in massa, chì pò fà u flussu d'aria in stack di granu uniformemente, è implementà in modu efficace u rinfrescante, a precipitazione, a fumigazione chimica, l'atmosfera cuntrullata, u cundizionamentu, l'eliminazione di velenu residuale, ecc. operazioni.

Inoltre, a maglia perforata di ventilazione pò ancu esse aduprata per a tappa protettiva di l'equipaggiu meccanicu, una splendida tappa di maglia di parlante, schermu di macinazione, schermu di minerale è i-screen per u granu, l'alimentu è u mio, l'acciaio inossidabile blu di frutta, a tappa di l'alimentariu, u piattu di frutta. , è altri utensili di cucina per l'equipaggiu di cucina, è ancu a rete di scaffali, stand d'esposizione decorativa per centri commerciali è filtri di filtrazione per u prato di u campu di football.

2).Features:

1. Dopu à trattamentu speciale, a superficia hà a capacità di anti-oxidation è anti-ph3 currusioni è longa vita serviziu.

2. A gabbia di ventilazione sopra a terra ùn hè micca solu adattatu per u novu magazzinu, ma ancu adattatu per a trasfurmazioni di u vechju magazzinu, senza dannu u pianu, salvendu l'investimentu di l'ingegneria civile è u tempu di custruzzione.

3. A cumminazzioni di duct aria hè facile à disassemble è salvà tempu è travagliu.Occupa un picculu spaziu è hè cunvenutu per u trasportu è u almacenamentu.

4. U tassu di apertura di i distributori d'aria pò ghjunghje à 25-35%.L'uniformità generale di a ventilazione di u duttu di l'aria sopra a terra hè bona, è l'intensità hè bona.Si pò suppurtà a pressione trampling di granu è granu manuali in e fora.

5. Sicondu i bisogni di e diverse scopi di ventilazione, u spaziu di l'aria, a lunghezza è u numeru pò esse cambiatu in modu flexible, è a dispusizione di u canali d'aria pò esse arbitrariamente aghjustate.

6. Forte intercambiabilità, u duct di l'aria assemblatu hè strettamente cunnessu, fermamente cunnessu, bona integrità, anti-extrusion, senza fuga di granu.

Scudo perforatu di coperchio metallicu grille rete per prutege i travagliadori in l'operazione di machini per evità u risicu di accidenti, a tarifa di apertura di a tappa protettiva hà u rolu di ventilazione è dissipazione di calore, per assicurà u funziunamentu normale di l'equipaggiu meccanicu, cunnisciutu ancu com'è coperchio prutittivu perforatu, forme cumunimenti usatu sò A-forma, 7-forma, U-forma, quadru, tondu.I materiali cumunimenti utilizati sò ferru, acciaio inox, aluminiu, foglia galvanizzata.

A tappa protettiva perforata hà e seguenti caratteristiche:

1. Stu tipu di scudo hà e caratteristiche di senza paura di u pede, senza deformazione, longa vita di serviziu, bonu sigillatu è funziunamentu ligeru.

2. U rapportu di lunghezza hè 1: 10, chì hè a forma più avanzata di scudo plegable.Puderà cumpensà i prublemi chì ùn ponu esse risolti da parechji scudi.Stu tipu di scudo hà una pusizione di punta in u mondu.

3. U pruduttu hè fattu di materiale speciale, resistente à u coolant, l'oliu, a scuma di a rota di macinazione è i filings di ferru.

4. U scudo hà i vantaghji di u colpu longu è a cumpressione chjuca

5. A velocità di scatula di u ventu di u scudu pò ghjunghje à 200m / min

6. Ùn ci sò micca parti di metallu in u scudo, cusì ùn ci hè bisognu di preoccupari chì u scudo perderà è causanu danni seriu à a macchina.

Altri tipi di grill è coperchiu, benvenuti à cuntattateci per più dettagli!

Whatsapp: +8613363300602

Email: wiremesh07@dongjie88.com

rete di filu

Tempu di post: 26-May-2021