Perchè a rete metallica espansa pò esse usata cum'è gradini di scala?

scale allungate (5)

U metallu espansu hè una materia prima intermedia chì permette à a luce è l'aria di scorri liberamente à traversu è chì hà più rigidità di a foglia da quale hè stata prodotta.

Hè furmatu in una pressa metallica espansa è pruduciutu da qualsiasi produttu di foglia di metallo malleable.A piastra, foglia o bobina hè simultaneamente slit è allungata in aperture in forma di diamante.Queste aperture sò di dimensione uniforme è regularità.

rete metallica espansa

A rete metallica allargata cum'è una reta decorativa, u materiale generale hè una piastra d'acciaio inossidabile o una piastra d'aluminiu, a forza è a durezza sò alta, struttura ligera, bona flessibilità, bona ventilazione, forza di tensione forte, installazione durable è simplice.

I scalini di scala di metallo espansi sò desiderati per scale mobili, scale fissi, è scale spirali.

U metallu espansu hè statu tagliatu è allungatu per furmà un mudellu di diamante regulare.Comu cumunimenti usati cum'è recinzioni, cancelli, facciate è treads.I fogli di metallu espansu sò trè tippi, u metale espansu elevatu, u metale espansu micro è u metale espansu appiattitu.

Per dà una sensazione di cunfortu quandu si cammina nantu à i treads, i treads di metallo espansu generalmente adoptanu metallu espansu appiattitu.

scala allungata (4)_副本1
scala allungata (3)_副本
rete metallica espansa per scale

Inoltre, a rete metallica espansa hè un materiale di custruzione cumuni, nantu à l'architettura industriale, pò esse usata cum'èrete di muru cortina, filtru di precisione, rete chimica, in architettura internu, pò ièssiri usatu comu adesign di camini è mobili interni, pò ancu esse usatu cum'è arete di barbecue, porte d'aluminiu è Windowsè applicazioni cum'èguardrails esterni è perchè hè durable, resistenza à a corrosione è a ruggine, a scelta di una rete metallica allargata per i vostri bisogni di materiale di custruzzione hè a vostra megliu scelta.

per ceiling4_副本
fence3_副本
China Bbq Mesh
plafond (3)_副本
门窗网_副本

Avemu più di 26 anni di sperienza di produzzione, benvenuticunsultà.


Tempu di post: Apr-12-2022