Fence di polvera di ventu - Anping Dongjie Wire Mesh Company

Recinzione di polvere di ventu di alta qualità

Muru di recinzione di Wind Breaker in acciaio cù pannelli perforati chjamati ancu maglia antipolvere di ventu, recinzione di polvere anti-vent.

U Muru di Fence Wind Breaker in Acciaio di Pannelli Perforati hè principalmente fattu di acciaio galvanizatu.E caratteristiche di Steel Wind Breaker Fence Wall sò una bona tenacità è resistenza à a temperatura alta è bassa, ignifuga, è ancu avè una longa vita di serviziu, è u culore hè luminoso, per quessa, ùn hè micca faciule di fade.

rete metallica perforata

L'applicazione di a rete frangivento include centrali elettriche, miniere di carbone, coke plants, è altre imprese stabilimenti di carbone, porti marittimi, bacini di stoccaggio di carbone è vari tipi di materiali cantiere, azzaru, materiali di costruzione, cimentu è altre imprese di ogni tipu di l'. cortile all'aperto, stazione di trasportu di ferrovia è autostrada cortile di almacenamentu di carbone.situ di custruzzione, ingegneria stradale campu di custruzzione pruvisoriu.

rete metallica perforata
rete metallica perforata

A barriera di u rumore hè principalmente aduprata per l'insulazione acustica è a riduzione di u rumore di l'autostrade, strade composite elevate è altre fonti di rumore. Si riferisce à a struttura di u muru installata à u latu di a ferrovia è l'autostrada per riduce l'impattu di u rumore di u trafficu nantu à i residenti vicini.A barriera di u sonu hè un dispositivu inseritu trà a fonte è u receptore in modu chì ci hè una attenuazione supplementaria significativa in a propagazione di l'onda sonora, riducendu cusì l'influenza di u sonu in l'area induve si trova u ricevitore.

recinzione di polvera di ventu

Tempu di Postu: Apr-15-2022