7 Sistemi di Metallu Expanded da Dongjie Company

Profilu di a Cumpagnia

Anping Dongjie Wire Mesh Products Company hè situata in Anping Hebei Province, chì hè a cità nativa di a rete di filu in u mondu.U trasportu à a nostra fabbrica hè assai còmuda, a stazione di treni è l'aeroportu sò solu duie ore di guida.

Semu un fabricatore specializatu di rete metallica espansa, rete metallica perforata, rete metallica decorativa è pezzi stampati per decennii.Cum'è sempre appiccicatu in "A qualità prova a forza, i dettagli ghjunghjenu à u successu", Dongjie hà ottenutu un grande apprezzamentu in i vechji è novi clienti.

Dongjie Factory hè stata stabilita in u 1996 cù 10000 sqm area.Avemu più di 100 travagliadori prufessiunali è 4 attellu prufessiunali: attellu allargatu di maglia metallica, attellu perforatu, attellu di stampatura di prudutti di rete metallica, attellu di stampi fatti è attellu di trasfurmazioni prufonda.Avemu 15 setti di grande macchine di metallo espanso, 5 setti di macchina di metallo espansa media, 5 set di macchina di metallo micro espansa, è 5 set di macchina appiattita.

Avemu aduttatu u Certificatu di Sistema di Qualità ISO9001, Certificatu di Sistema di Qualità SGS, è u sistema di gestione mudernu.

Metallu espansu hè unu di i nostri prudutti principali.Hè un tipu di foglia chì hè stata tagliata è allungata per furmà un mudellu regulare (in solitu forma di diamante).A causa di u so metudu di pruduzzione, u metale espansu hè unu di i più ecunomichi è forti di l'acciaio o materiale di griglia in u mercatu.U metalu espansu hè fattu da una foglia solida di metallu, è ùn hè micca tissutu o saldatu, perchè ùn pò mai rompe.

In seguitu per piacè permettemi di mostrà i nostri 7 sistemi di a rete metallica espansa.

Sistema di furnimentu

I materiali utilizati per a fabricazione di fogli di metalli perforati includenu l'acciaio inossidabile, l'acciaio neru, l'acciaio galvanizatu, l'aluminiu, u ramu, u latu, u titaniu è assai altri materiali.

Ci sò qualchi specificazioni per i materiali.

L'acciaio inossidabile hè un materiale chì anti-corrosione à l'aria, vapore, acqua è acidu, alkali, sali è altri media di corrosione chimica. I tipi cumuni di l'acciaio inox includenu SS 201,304,316,316L, etc.

L'acciaio galvanizatu hè rivestitu cù l'ossidu di zincu per prevene a ruggine.U compostu chimicu pigghia assai più tempu per corrode cà l'acciaio.Cambia ancu l'aspettu di l'azzaru, dendu un aspettu brillanti.A galvanizazione rende l'acciaio più forte è più difficiuli di scratch.

L'acciaio neru hè fattu di azzaru chì ùn hè micca galvanizatu.U so nome vene da u revestimentu d'oxidu di ferru squamosu è scuru nantu à a so superficia.Hè utilizatu in applicazioni chì ùn necessitanu micca l'acciaio galvanizatu.

L'aluminiu hè un metallu ligeru è micca magneticu chì hè incredibilmente forte è versatile.L'aluminiu hè resistente à a corrosione à u cuntrariu di l'acciaio, chì pò arruggini rapidamente quandu lasciatu fora in l'elementi senza un finitu strettu.A lamiera d'aluminiu pò esse usata in parechje manere di l'azzaru.

U ramu hè un materiale anti-corrosione cum'è l'acciaio inox.In l'aria altamente currusiva, a piastra di ramu formarà una strata protettiva di passivazione forte è micca tossica per prutege u pruduttu da a ruggine.

In più di e materie prime di sopra, avemu ancu assai altri materiali per a reta di metallo allargata.

Per furnisce i nostri clienti cù prudutti d'alta qualità, scegliemu materie prime di prima qualità.Questu hè u materiale d'alta qualità senza alcunu graffiatu è u postu di ruggine, cusì u pruduttu finitu hà una superficia liscia è pulita.In cunfrontu cù u materiale di qualità povira hà spots di ruggine, plegamentu è inclusi, per quessa, u pruduttu finitu avarà qualchì problema di qualità.

Sistema di pruduzzione

Questu hè u prucessu di produzzione di u metale espansu.

Ci sò parechji paràmetri chjave durante u prucessu di produzzione.

Prima nantu à u materiale, se u quadru ùn pudia micca sustene u materiale bè, facia facilmente dannà u materiale è u materiale ùn puderia micca stà drittu se u bullone di viti si alluntava chì u pruduttu falliu.Allora scegliemu di utilizà l'equipaggiu di rack di materiale chì pò prutegge bè u materiale è assicuratevi chì a pruduzzione funziona regularmente.

Ci hè una groove d'oliu nantu à a macchina chì pò impedisce a contaminazione di l'oliu nantu à u pruduttu.Prima di a pruduzzione, una strata di film PE serà coperta nantu à a materia prima per assicurà chì ùn ci hè micca contaminazione d'oliu è graffii nantu à u pruduttu finitu.

Dopu à u prucessu di allungamentu, secondu e diverse applicazioni, ci sò fogli di metallu allargatu standard è appiattite fogli di metallo allargatu.A maglia metallica espansa serà appiattata attraversu a macchina flattening.

U pruduttu avarà qualchi burrs cum'è u muffa si sguasserà durante a pruduzzione.Allora u moldu deve esse regularmente mantinutu è riparatu durante a produzzione per assicurà u travagliu normale di u moldu.

E misure di trattamentu di a superficia per u metale espansu includenu verniciatura in polvere, rivestimentu PVDF, galvanizazione è anodizazione.

U revestimentu di pulveru ordinariu usa u polu normale è face una pittura diretta senza trattamentu preliminariu.U revestimentu in polvere d'alta qualità usa un polveru d'alta qualità chì hè macinatu più finamente è pò esse più attaccatu à u pruduttu.U pruduttu hè statu sgrassatu è lucidatu prima di un revestimentu in polvere d'alta qualità per fà chì u pruduttu finitu pare più raffinatu.

U metallu espansu hè spessu usatu per fà fence, camini è griglie, cum'è u materiale hè assai durable è forte.E numerose aperture chjuche in u materiale permettenu u flussu di l'aria, l'acqua è a luce, è ancu furnisce una barrera meccanica à l'uggetti più grande.Un altru vantaghju hè chì i bordi esposti di u metale espansu furnisce più trazione, chì hà purtatu à u so usu in catwalks o tappe di drenaje.

Grandi quantità di metalli espansi sò usati da l'industria di a custruzione cum'è metallulattuà sustegnu materiali cum'ègessoostuccuin i muri è altre strutture.

In l'architettura contemporanea, u metale espansu hè stata utilizata cum'è una facciata esposta o materiale di schermu chì pò esse furmatu in forme decorative simplici o cumplessi.L'imaghjini fotografichi ponu esse stampati nantu à a superficia, pruducia texturizazioni o grandi imaghjini grafichi, chì permettenu sempre a luce per filtrà à traversu a superficia esterna di un edifiziu.

图片无替代文字

A rete metallica espansa hè largamente usata cum'è rivestimentu di facciata, fence anti-glare, rete di filtrazione chimica è medica, rete di grill per barbecue, rete di gesso o stucco, rete di filtru, tettu, porta è rete di finestra.

E forme di buchi di a rete metallica espansa includenu un foru di diamante, un foru esagonale, un foru di settore è un buccu di fiori.Di sicuru, tutta a forma pò ancu esse persunalizata secondu i vostri bisogni.

Sistema di cuntrollu di qualità

A nostra cumpagnia hà una squadra di cuntrollu di qualità di 6 persone chì hà ottinutu 23 anni di sperienza QC prufessiunale.È avemu un sistema di gestione di cuntrollu di qualità cumplettamente funziunale per assicurà chì u pruduttu risponde à i vostri bisogni.

Prima di a pruduzzione, a materia prima deve esse pruvata in grossu è larghezza per assicurà chì u materiale hè qualificatu.

Durante a pruduzzione, a nostra squadra di cuntrollu di qualità aghjustà a macchina in tempu una volta chì u pruduttu hà qualchì prublema di qualità.

图片无替代文字

Dopu chì u pruduttu hè finitu, e specificazioni cumpresi u grossu, a dimensione di u pirtusu, a larghezza di u filu è a dimensione di a foglia deve esse pruvata per assicurà chì u pruduttu hè qualificatu.È averemu un rapportu di prova per i nostri clienti per cunfirmà a qualità di u produttu.

图片无替代文字

Sistema di imballaggio

Dopu à u pruduttu finitu, ci sò generalmente dui tipi di scelte di imballaggio per u metale allargatu.

Sè imballatu in rotuli, avemu da aduprà carta kraft è sacchetti tessuta à impedisce scratch o danni, è u casu di legnu senza fumigazione cù wrap plastica pudia impedisce acqua è perdita durante u trasportu.

图片无替代文字

Sè imballatu in pezzi, avemu di solitu aduprà film di bolle per prutege i prudutti da danni è basatu nantu à u pesu differente, ci sò pallets di lignu è pallets azzaru per voi à sceglie.

图片无替代文字

Sistema di magazzini

Avemu un sistema di gestione di magazzini prufessiunale, tutti l'impiegati di a cumpagnia anu da rispittà strettamente à u sistema di gestione di magazzini.

Avemu un sistema di gestione prufessiunale per registrà u nostru stock, chì saria aghjurnatu in ogni mumentu è mantene in linea cù l'inventariu.Saria assai còmuda di verificà s'ellu ci hè qualcosa per u pruduttu chì avete bisognu.

U nostru magazzinu hè pulita regularmente per assicurà a pulizia è l'ordine di u pruduttu.

图片无替代文字

Ispezione finale

Per assicurà chì u pruduttu pò esse trasportatu in modu sicuru è consegnatu à l'indirizzu di u cliente, organizzaremu per u venditore è l'ispettore di qualità per fà una ispezione dettagliata di l'imballu di u produttu prima di spedinu.

Averemu una forma d'ispezione pre-spedizione per verificà a qualità di u produttu, u pesu, a scatula di legnu è i marchi.

Se a prova di imballaggio hè OK, allora organizemu a spedizione.Se no, u tester hà da ritruvà à u nostru dipartimentu di imballaggio è duveranu rimpiazzà o mudificà u pacchettu, allora testeremu di novu.I prudutti ùn ponu esse spediti finu à ch'ellu risponde à i requisiti.

图片无替代文字

Serviziu dopu à a vendita

A nostra cumpagnia hà una squadra assai prufessiunale per serve i nostri clienti, cumpresu u dipartimentu di vendita, dipartimentu di produzzione, dipartimentu di cuntrollu di qualità, dipartimentu di imballaggio è dipartimentu di consegna.A vendita prufessiunale furnisce una alta efficienza è una cumunicazione puntuale.E-mail, whats-app, Skype, ogni metudu puderia ghjunghje sin'à noi.

Avemu assistitu à esibizioni è urganizati i clienti chì visitanu ogni annu chì ci aiuta à avè una discussione profonda cù i clienti nantu à a nostra cooperazione.Per i nostri vechji clienti, facemu visite di ritornu regulare è rapporti annuali per aiutà i nostri clienti analizà e situazioni di u mercatu è scopre più mercati.

Quandu u pruduttu hè statu speditu, avemu da avvisà u cliente di l'aghjurnamenti di l'infurmazioni di trasportu in una manera puntuale è seguite a ricevuta di u cliente, dopu chì u cliente riceve u pruduttu, avemu da dumandà à u cliente nantu à a satisfaczione di u pruduttu è l'imballu.

图片无替代文字

Dopu chì i clienti ricevenu e merchenzie, s'ellu ci hè un prublema cù l'imballu o i prudutti, averemu a gestione di a reclamazione di i clienti per i clienti.U nostru dipartimentu post-vendita risponderà in 24 ore.Appena avemu cunfirmatu u prublema, avemu da definisce a rispunsabilità per i prublemi basatu nantu à i cuntratti è i registri di cumunicazione pre-vendita, è negozieremu cù i clienti per risolve i prublemi cù a più veloce veloce.

Avemu cooperatu cù parechji clienti da u mondu sanu, cumprese una cumpagnia di custruzzione, una sucietà decorativa, una fabbrica di filtri è una cumpagnia medica.

Benvenuti sinceramente à visità a nostra fabbrica è cuntattateci per a cooperazione.

Grazie!


Tempu di pubblicazione: 21 settembre 2020