Rivestimenti di facciata in rete metallica decorativa architettonica-Anping Dongjie Wire Mesh Company

U sistema di rivestimentu di facciata di metallo cuncepitu da Dongjie Wire Mesh hè pensatu per risponde à i requisiti funziunali è estetici di u prughjettu architettonicu.Puderanu esse usatu sia per a nova custruzzione sia per a rinuvazione di l'edificazioni esistenti.

Dongjie Wire Mesh hà parechji tippi di prudutti, a gamma di prudutti pò furnisce una varietà di tippi di maglia metallica è ancu sistemi persunalizabili, forme, permeabilità, dettagli di frame, materiali, dimensioni è culori per scuntrà ogni prughjettu in estetica, tecnulugia è ecunumia.Requisiti di disignu in termini di cundizioni.In più di mudelli di maglia esistenti, mudeli è prudutti pensati per prughjetti specifichi ponu ancu esse sviluppati.

In più di a flessibilità di cuncepimentu, a rete metallica hà una varietà di mudelli di buchi è culori per sceglie, sia u disignu standard sia u disignu persunalizatu, a rete metallica Dongjie pò risponde à i vostri bisogni.

Dongjie Wire Mesh pò furnisce un supportu tecnicu forte è un supportu di furnimentu.Sè avete esigenze di prughjettu pertinenti, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 26-May-2022