China Manufacturer Expanded Metal Mesh for Ceiling-Anping Dongjie Wire Mesh Company

logu

Dongjie hà u so propiu stabilimentu di fabricazione è a squadra tecnica cù una ricca sperienza di produzzione è vi ponu furnisce servizii persunalizati è cunsiglii secondu i vostri bisogni.Semu in linea 24 ore à ghjornu èbenvenuta a vostra cunsultazione.

I soffitti di metallo espansi sò diventati una parte indispensabile di l'architettura muderna.In più di funziunalità impurtanti cum'è a resistenza à l'impattu di a bola testata, offrenu una varietà quasi infinita di strutture, dimensioni è opzioni di design.U metallu espansu hè pruduttu in modu ecologicu è di risparmiu di risorse cù prucessi di punch and pull.A ligerezza di u materiale, inseme à u so aspettu strutturatu accentuatu, apre novi strade di cuncepimentu.A retroilluminazione scelta intelligente crea un aspettu impressiunanti in ogni stanza.

China Ceiling Mesh

Tettu in Acciaio Inox Rete Expansed
A rete metallica espansa in acciaio inossidabile hè ligera in tessitura è ùn hè micca faciule da arrugginisce.Hè spessu usatu cum'è materiale di tettu in a decorazione attuale.Hè chjamatu maglia metallica espansa di tettu.U materiale hè in acciaio inox 304 o in acciaio inox 316.

A maglia allargata di l'acciaio inossidabile hè fatta di foglia di metallo d'acciaio inossidabile per cisura è allungamentu, è poi processata da trimming per fà un materiale di tettu, chì hè fissatu nantu à u tettu internu da a quilla.

Plafone à rete metallica
Plafone à rete metallica

A rete metallica espansa di u tettu hà assai vantaghji, cum'è una bella apparenza, micca faciule da arrugginà, un corpu di maglia ligera è sottile, pianu è pulitu, assorbimentu di u sonu è riduzzione di u rumore, etc.

Cum'è un novu tipu di materiale di tettu, hà sempre attrattu l'attenzione è l'elogi di l'utilizatori.

China Mesh Ceiling
China Mesh Ceiling
China Mesh Ceiling

Hè tuttu per l'introduzione d'oghje.Dopu quì, Dongjie Wire Mesh hà da cuntinuà à purtà infurmazioni pertinenti nantu à l'industria di a rete metallica.Sè site interessatu, seguiteci per piacè!À u listessu tempu, s'è vo avete bisognu di compra di prudutti cunnessi, sentite liberu di fàcuntatta ci, vi risponderemu in linea 24 ore à ghjornu.


Tempu di post: May-09-2022