Sapete più nantu à u nostru Wind Dust Fence

Perchè installà una recinzione di prevenzione di u ventu è di a polvera?

Perchè ùn sò micca aduttate misure di rete di polvera, hè cunsiderata cum'è emissione non organizzata da u dipartimentu di prutezzione di l'ambiente.Sicondu i rigulamenti pertinenti di prutezzione di l'ambiente di u nostru paese, a carica per scaricamentu di polvera eccessiva serà addebitata.À u listessu tempu, a contaminazione di polvera di u cantieru di carbone avarà un certu impattu nantu à a vita, u studiu, u travagliu è a produzzione di i residenti circundanti.

A reta di prevenzione di a polvera pò riduce assai a contaminazione di polvera, abbellisce l'effettu di u paisaghju di l'area circundante, risponde à i requisiti di u dipartimentu di prutezzione di l'ambiente, è trasfurmà l'uriginale seriamente inquinatu in un corrughju verde assai bellu di prutezzione ambientale, in modu di ottene u u scopu di u cuntrollu di a contaminazione da polvera.

Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia, u voluminu di almacenamentu è di trasportu di carbone, polvere minerale, fraschi di sabbia è altri materiali in massa hè in crescita, è a polvera resultanti hè ancu più attente à e persone.Inoltre, cù e più strette leggi è regulamenti di cunservazione di l'energia è prutezzione di l'ambiente in diversi paesi, a contaminazione di polvera è u cunsumu d'energia di i cantieri di carbone sò diventati u focu di a gestione di u guvernu lucale.

U prughjettu di bloccu tutale per a pianta di carbone ùn solu ùn costa assai soldi, ma ancu u situ di stacking hè limitatu da u span di u tettu è i requisiti di funziunamentu di a macchina di a rota di bucket, più a ventilazione è l'isolamentu.

Attualmente, hè difficiule di prumove l'implementazione per via di i fatturi di u calore, a prevenzione di polvera, l'illuminazione, u spaziu strettu è l'accessu inconveniente di i veiculi.Tuttavia, a tecnulugia di schermu di polvera hè stata largamente usata in paesi stranieri,

A causa di un picculu investimentu è un bonu effettu di suppressione di polvera, hè sempre più accoltu da l'imprese.

Cumu pruduce una recinzione antipolvere di ventu di alta qualità?

U clima di nebbia cuntinuu copre a maiò parte di u paese, è i dipartimenti di tutela di a prutezzione ambientale di diversi paesi sò più stretti in u monitoraghju di polvera di l'imprese contaminanti.Dust net cum'è un gran numaru di carbone, materie prime chimichi, materiali stacking imprese, hè un dispusitivu efficaci à riduce a polvara.Tuttavia, l'imprese di pruduzzione di a reta dustproof in u mercatu sò assai diffirenti, cusì cumu pruduce una reta dustproof d'alta qualità?

1. Per pruducia una reta a prova di polvera d'alta qualità, avemu bisognu di utilizà l'equipaggiu di trasfurmazioni avanzati per u taglio è a curvatura di piastra, è u prucessu di piastra di mostra altu standard per u calculu scientificu.

2. Allora punch the shear plate per assicurà a distribuzione uniforme è u layout di i buchi.

3. Dopu à i primi dui prucessi, vi ponu entre in u prucessu di molding.Dopu à u cumpletu di u muffa di a reta di polvera, hè necessariu di pulizziari, chì affettarà a qualità di u persunale quandu spraying.

4. Infine, spraying electrostatic hè appiicata à a superficia per risponde à i bisogni di diversi ambienti duru.

Ogni ligame hà bisognu di un disignu strettu, in modu di pruduce una reta di polvera d'alta qualità.

Quattru passi di custruzzione di Wind Dust Fence

1. Passi di custruzzione sotterranea: pouring underground foundation da blocchi di cimentu prefabbricatu

2. A struttura di l'acciaio hè principarmenti a reta di suppressione di u ventu è a polvera, chì furnisce una forza abbastanza per resiste à i danni di u ventu forte à a reta di prevenzione di polvera, è cunsidereghja ancu a bellezza generale.In u disignu di l'ingegneria, a velocità di u ventu di 30ms è a pressione di u ventu di 750pa pò esse presu cum'è parametri di disignu.

3. A stallazione specifica di a reta di suppressione di u ventu di u metale è di a polvera: a cunnessione trà a reta di prevenzione di polvera è u supportu hè fissata cù viti è presse.

4. Muru di brique di rete: per impedisce a fuga di particeddi di carbone in a stagione di piovosa o quandu ci hè u ventu, per evità i rifiuti, u muru di rete di 1,2-1,5 m pò esse stallatu à a parte bassa di u muru di sustegnu.

Per e specificazioni di a fence di polvera di u ventu, benvenutu à saltà u nostru ligame di produttu:

Fence Windbreak Dust Fence Factory Fornitura diretta di alta qualità

Sempre benvenutu à a vostra dumanda in ogni mumentu.


Tempu di pubblicazione: 30 dicembre 2020