Schermo di finestra di sicurezza a prova di proiettile in acciaio inossidabile 304, rivestito in polvere

Dongjie Wiremesh Factory hè un fabricatore di entità prufessiunale impegnatu in schernu di finestra d'acciaio inossidabile, pruduzzione è trasfurmazioni di rete di filu d'acciaio inossidabile, l'attellu hà una quantità di telai automatici avanzati senza navetta, specializate in a produzzione di rete d'acciaio inossidabile, mosquito net, acciaio inox. rete d'insetti, rete di ratti in acciaio inox, etc.

schermu finestra

I materiali ponu esse divisi in 201 304 304L, 316 316L, 310S, è altri fili d'acciaio inossidabile di alta qualità, a nostra fabbrica seguita u scopu di "Qualità Proves Strength, Details Reach to Success", è s'impegna à diventà un fabricatore di acciaio inox. rete metallica di diverse specificazioni è materiali è vendite!Nta l'ultimi anni, a nostra fabbrica hà introduttu assai grandi telai senza navetta è hà furmatu una linea di pruduzzione di schernu di finestra antifurtu in acciaio inox cù una grande capacità di produzzione.Hè principarmenti usatu in un edifici di ufficiu high-grade, residenza, è prudutti di prutezzione di finestra, etc.

Schermo di finestra di sicurezza in acciaio inox 304

Funzioni di a schermu di a finestra di sicurezza 304: a superficia netta hè piatta, a maglia standard, a longitudine è a latitudina sò coerenti, è a so caratteristica notevule hè dura cum'è a piastra di ferru.

Schermo di finestra di sicurezza in acciaio inox 304: forte resistenza à l'impattu, antifurtu, antiproiettile, anti mosquito, etc.

304 Schermo di finestra di sicurezza in acciaio inox: neru, biancu, argentu brillanti, grisgiu scuru, grisgiu chjaru, culore primariu di metallu;Pò esse ancu persunalizatu secondu i bisogni di u cliente

304 Schermo di finestra di sicurezza in acciaio inox: larghezza 90-150 cm, longa 31,5 m;Mesh size secondu i bisogni di u cliente

304 Schermo di finestra di sicurezza in acciaio inox: 0,75 x 2,4 m, 0,75 x 2 m, 0,9 x 2,4 m, 1,2 x 2 m, 1,2 x 2,4 m, etc. in generale, a larghezza di a reta di diamante hè trà 1 m è 1 m, è a lunghezza hè illimitata. .

304 Schermo di finestra di sicurezza in acciaio inossidabile: 5 metri, 10 metri, 15 metri, 25 metri, 30 metri, a lunghezza di a bobina web di diamante generale hè di 31,5 metri, a dimensione di a bobina web standard di tela generale.

Schermo di finestra di sicurezza in acciaio inox 304: film, film di bolle, pallet di legnu, casu di legnu

schermu finestra
schermu di finestra allargata d'aluminiu

U schermu di finestra anti-furtu hè un tipu di schermu di finestra anti-furtu è anti insetti.Hè principarmenti fattu di filu d'acciaio inossidabile 316 è 304. Cù e caratteristiche di a rete generale d'acciaio inossidabile, u so aspettu hè più bellu è generoso, solidu è durable, a superficia di a reta di schermu anti-furtu hè pianu è faciule d'installà, dopu a spruzzatura matte nera. , a rete hè quadrata è impeccabile, sensazione visuale super clara è sicurità di prutezzione.U schermu di a finestra antifurtu cù un bonu quadru di lega d'aluminiu hà i vantaghji di a prova di l'insetti, a ventilazione, a bellezza, a sicurità, a prova di esplosione, l'anti-invechjamentu è cusì.Portate un piacè visuale super chjaru è prutezzione di sicurità.

Caratteristica:

U schermu di a finestra hè tessuta da a tecnulugia di u pianu pianu, cù una bona permeabilità di l'aria, a trasmissione di luce è altre proprietà.Hè un pruduttu alternativu di schermu di finestra di nylon cumuni in u mondu.U pruduttu hà un altu gradu è una larga applicazione.Hè u pruduttu protettivu preferitu per e porte è i finestri di edifici d'uffiziu di alta qualità, edifici residenziali, diversi edifici, splutazioni di bestiame è arbureti, etc.

A: A prova di ratu, alta forza, forte tenacità, pò evità una seria di prublemi di salute causati da i rati chì entranu in casa.

B: In più di l'usu basicu di prevenzione di mosquitoes cumuni, mosche è insetti, pò ancu impedisce un picculu mosquito di granu in i lochi umidi.

C : ignifuge, résistant aux hautes températures et ignifuge.Tutti l'edifizii anu facilità di prevenzione di u focu, ma u screnu generale di a finestra di nylon ùn pò micca impedisce u focu, mentre chì u screnu di a finestra in acciaio inox pò risponde à i requisiti di basa di prutezzione di u focu.

D: A permeabilità di l'aria, a trasmissione di luce, u culore di a superficia di stu pruduttu hè luminoso è bellu, cumparatu cù u screnu di a finestra di nylon ordinariu, pò aumentà megliu a freccia di circulazione di l'aria è l'esposizione à u sole.

Applicazione:

Hè tissutu da un prucessu di maglia piatta, chì hà una bona permeabilità di l'aria è proprietà di trasmissione di luce.Hè un sustitutu per u schermu di finestra di nylon cumuni in Cina.U pruduttu hè di alta qualità è larga applicazione.Hè a prima scelta per porte è finestri di edifici d'uffiziu di alta qualità, residenze, diversi edifici, splutazioni di bestiame, orti, etc.

Pantalla di finestra antivirus
schermu di finestra in fibra di vetru

Tempu di post: 23-ghjugnu-2021