Praticu è bellu soffiu di metallo espansu - Anping Dongjie Wire Mesh

Piastrelle per soffitti in rete metallica

Anping Dongjie Wire Mesh i soffitti di maglia metallica persunalizati sò populari cù l'architetti per a so sustenibilità, funziunalità è estetica muderna.

Variendu a dimensione, u calibre è a finitura di i buchi, una multitùdine di effetti visuali belli è unichi ponu esse creati.I griglie di u tettu pò esse opachi o trasparenti, cù un finitu di metallu naturali brillanti o un mantellu di polvere matte.

A flessibilità di a rete metallica significa chì hè ideale per l'usu in una varietà di spazii, adattendu in modu flessibile à a forma di l'edifiziu è qualsiasi strutture elevate.

Pannello di tettu d'aluminiu di Cina

In più di avè vantaghji estetichi forti,allargatu metal I soffitti offrenu i seguenti vantaghji funziunali impurtanti:

-- A rete in acciaio inox hè resistente à u focu è dunque risponde à i più stretti regulamenti di u focu.

——I tetti di rete metallica ponu esse disignati per dissimulà l'equipaggiu di u tettu mentre prumove a circulazione di l'aria.

-- A cuntrariu di altri disinni di tettu,I tetti di rete metallica ponu accoglie sistemi di sprinkler è canali di ventilazione, chì sò funziunali senza compromette l'estetica.

À u listessu tempu, a dimensione di a rete di u tettu di metallu espansu pò esse persunalizatu per ottene u megliu livellu di illuminazione diffusa.Stu disignu ùn pò micca solu risponde à e esigenze estetiche di i clienti, ma ancu ùn affetterà micca a funzione di u tettu.

Sè vo avete bisognu di tettu, vi ponu cliccà u buttone sottu à cuntattateci, è noi vi furnissi un pianu di serviziu assai vantaghji.

logu

Cuntattatemi

WhatsApp/WeChat:+8613363300602
Email:admin@dongjie88.com

Mandate un Missaghju

请首先输入一个颜色.
出错!请输入一个有效电话号码.
请首先输入一个颜色.

Nantu à a Strada


Tempu di Postu: Set-08-2022