Incertezza in l'industria di l'acciaio l'annu prossimu

U novu annu hè ghjuntu, chì tipu di cambiamenti ambientali affruntà l'industria siderurgica domestica?

Jinlianchuang, u primu fornitore di servizii di cummercializazione integrata in Cina, crede chì i fatturi di l'impattu di l'epidemie seranu debilitatu in u 2021. Ancu s'ellu ci hè prubabile di esse casi impurtati, ùn avarà micca a produzzione è a vendita di l'industria siderurgica.In 2021, avemu sempre bisognu di attentu à u sviluppu di l'industria immubiliare.A causa di l'impattu di l'epidemie, l'industria immubiliare serà fermamente supportata da i bonds di u guvernu lucale è altre pulitiche fiscali in 2020. Ancu s'ellu ci sarà emissione di bonu in 2021, se ùn ci hè micca un avvenimentu maiò, a quantità ùn serà micca aumentata significativamente. .In quantu à a pulitica fiscale, u livellu generale serà sempre stabile, è pò esse un incrementu di a quantità in tappe, Comparatu cù l'annu sanu, u ritmu di crescita deve esse relativamente limitatu.

In 2021, avemu bisognu di fucalizza nantu à i cambiamenti di u minerale di ferru, u carbone di coke è a produzzione di coke.In quantu à u minerale di ferru, cù a crescente dumanda di l'azzaru in Cina, l'impattu di l'epidemie cuntinuerà à esiste in 2021, soprattuttu da a spedizione à l'arrivu.Stu ciculu hà da cuntinuà à allargà, è l'arrivu di u minerale di ferru sarà chinu di incertezza.In altre parolle, a frequenza di fluttuazioni in u mercatu di u minerale di ferru aumenterà ancu in 2021.

L'ispezione di l'accidenti di sicurezza hè ancu un travagliu impurtante durante u "quatordecisimu pianu di cinque anni", chì hà bisognu di una grande attenzione.In u 2020, ancu se l'accidenti in l'industria siderurgica sò relativamente pochi è e perdite di pruprietà sò relativamente bassu, l'accidenti frequenti in l'imprese minerarii di carbone, unu di i fornitori di materie prime per u ferru è l'azzaru, anu purtatu à l'ispezione naziunale crescente. sforzi in questa zona, in particulare a quantità limitata di carbone impurtatu.In ogni casu, a Cina face u piccu cuntinuu di u cunsumu di carbone, è a situazione chì l'offerta hè menu di a dumanda hè assai evidenti.

A nostra materia prima di maglia metallica espansa, maglia di metallu perforata sò fatti di fogli d'acciaio.Per quessa, s'è vo site per fà ordine, per piacè cunsigliate in anticipu per preparà a materia prima per salvà u costu.

Qualchese quistione, benvenutu à inqury in ogni mumentu.


Tempu di post: 28-dic-2020