Chì duverebbe esse attentu à l'operazioni di a macchina per punzona?

Chì duverebbe esse attentu à l'operazioni di a macchina per punzona?

1. L'operatore di punching net deve passà per studiu, maestru di a struttura è di u funziunamentu di l'equipaggiu, esse familiarizatu cù e prucedure di u funziunamentu è uttene a licenza di operazione prima di pudè operare indipindente.

2. Aduprate currettamente a prutezzione di salvezza è i dispositi di cuntrollu nantu à l'equipaggiu, è ùn li dismantellu à vuluntà.

3. Verificate s'ellu a trasmissione, a cunnessione, a lubricazione è altre parti di a macchina è i dispusitivi di prutezzione è di salvezza sò nurmali.I viti per installà u moldu deve esse fermu è ùn deve micca move.

4. A machina strumentu deve esse idling per 2-3 minuti prima di travaglià, verificate a flessibilità di u frenu di pede è altri dispusitivi di cuntrollu, è cunfirmà chì hè normale prima di pudè esse usatu.

5. Quandu si stallanu u moldu, deve esse strettu è fermu, i mudeli supiriori è inferiori sò allinati per assicurà chì a pusizione hè curretta, è a macchina hè mossa da a manu per pruvà punch (carru viotu) per assicurà chì u muffa hè in bona cundizione.

6. Prestate attenzione à a lubricazione prima di accende a macchina, è caccià tutti l'articuli flottanti nantu à u lettu.

7. Quandu u punch hè sguassatu o in funziunamentu, l'operatore deve stà bè, mantene una certa distanza trà e mani è a testa è u punch, è sempre attente à u muvimentu di u punch, è hè strettamente pruibitu di chatter o fà. telefonate cù l'altri.

8. Quandu u punching o facennu pezzi brevi è chjuchi, aduprate arnesi spiciali, è ùn alimentanu micca direttamente o pigliate parte cù a manu.

9. Quandu u punching o fà pezzi di corpu longu, deve esse stallatu un rack di salvezza o altre misure di sicurezza deve esse pigliate per evità di scavà ferite.

10. Quandu si precipitanu solu, e mani è i pedi ùn sò micca permessi di mette nantu à i freni di manu è pedi.Duvete affruntà è move (passu) una volta per prevene accidenti.

11. Quandu più di duie persone travaglianu inseme, a persona rispunsevuli di trasfurmà (passà) a porta deve attente à l'azzione di l'alimentatore.Hè strettamente pruibitu di coglie l'articulu è move (passu) a porta à u stessu tempu.

12. À a fine di u travagliu, fermate in u tempu, tagliate u fornitu di energia, sguassate a macchina, è pulisce l'ambiente.


Tempu di post: 25-oct-2022