Tutte e maglia di metallu perforatu chì vulete sapè sò quì - Anping Dongjie Wire Mesh Company

Cina Metallu Perforatu

In l'opere di l'architettura è di l'internu in l'ultimi anni, spessu vedemu quelli vernici exquisitely patterned, custruendu cortina è sculture.Da una distanza, pare ch'elli sò stati dipinti nantu à i platti d'aluminiu, ma da un sguardu più vicinu, vedemu platti di metalli cù picculi buchi.ammazzà.Stu materiale tradiziunale hà spessu intrutu in u nostru campu di visione in l'ultimi anni, hè una piastra perforata.

I platti perforati anu parechji vantaghji significati.

1. Eccellente effettu di disignu.

Ancu s'ellu u nome ùn hè micca abbastanza brillanti, hè definitu un materiale decorativu chì combina bellezza è talentu;Pò restaurà assai l'effettu di u disignu originale.Sembra un prucessu simplice di punching, ma pò presentà diversi stili di finitura cuntrullendu a dimensione è a pusizione di i buchi.

A causa di sta funzione "altamente DIY", furnisce à i diseggiani idee di design sempre più flamboyant.À u listessu tempu, i materiali perforati ponu ghjucà un certu rolu in a riduzzione di u rumore, per quessa hè diventatu una foglia di metallu populari in u mercatu decorativu in l'ultimi anni.

maglia metallica perforata di porcellana

2. Prucessu simplice è bonu rendiment

A piastra d'aluminiu perforata hè fatta di materiale d'aluminiu puro o di lega d'aluminiu per prucessu di pressione meccanica (shearing o sewing) per ottene una piastra cù una sezione trasversale rettangulare è un spessore uniforme.U metudu di pruduzzione hè relativamente simplice;dopu à selezziunà a materia prima per compie a perforazione, direttamente secondu e specificazioni di diversi materiali, tagliate à una taglia adatta, è perforate nantu à una punching machine CNC.

China Foglia Perforata

3. Variità ricca è materiale
I tipi di platti perforati sò assai ricchi.I materiali cumuni chì ponu esse aduprati per a perforazione sò piastra d'acciaio inossidabile, piastra d'acciaio à bassu carbonu, piastra galvanizzata, piastra di PVC, bobina laminata à friddu, piastra laminata à caldu, piastra d'aluminiu, piastra di rame è altri materiali.
In più di i buchi tondi, ci sò parechji tippi di buchi da sceglie, cum'è: fori quadrati, buchi di diamanti, buchi esagonali, buchi in croce, buchi triangulari, buchi di fiori di prugna, buchi di scala di pesci, buchi di mudellu, fori irregolari, forma speciale. fori , buchi di louver, etc. In u casu di assicurà a qualità di a piastra, u più cumuni hè u diametru di u pirtusu di 6mm è u spaziu di 15mm.

Cina Metallu Perforatu

Hè tuttu per l'introduzione d'oghje.
Dopu quì, Dongjie Wire Mesh hà da cuntinuà à purtà infurmazioni pertinenti nantu à l'industria di a rete metallica.Sè site interessatu, seguiteci per piacè!À u listessu tempu, s'è vo avete bisognu di compra di prudutti cunnessi, sentite liberu di fàcuntatta ci, vi risponderemu in linea 24 ore à ghjornu.


Tempu di post: May-12-2022