Quanti tippi di rete di filu intrecciata ci sò?

China Decorative Wire Mesh

A rete di filu di filu crimpatu pò esse divisu in u pianu pianu, u tessulu ondulatu unidirezionale, u tessulu ondulatu à dui sensi, u tessulu nodu è u tessulu rettangulare.

1. Plain tissue crimped mesh

A struttura di trama pianura hè un pruduttu di maglia à foru quadratu fattu di un filu di diametru è un filu di trama intrecciati in su è in giù.E caratteristiche di u fronte è di u spinu sò basicamente listessi, è a forza di rottura hè grande.Hè una forma one-up-down.A maglia di a maglia pianura hè uniforme è quadrata è hà a funzione di screening è filtrazione.

Rete di filu decorativu

2. Unidirezionale corrugated tissu crimped mesh

A struttura di tessitura ondulata unidirezionale hè una unità composta da una groove è una groove cunvexa trà dui fili di diametru o fili di trama.I lati frontali è posteriori sò a listessa struttura, a parte frontale hè una groove, è a parte posteriore hè una groove convex.

Rete di filu decorativu

3. Mesh crimped tessitura ondulata bidirezionale

A struttura di tessitura ondulata bidirezionale hè una unità composta da dui solchi è dui solchi cunvessi trà dui fili di diametru o fili di trama.I lati di fronte è di daretu sò a listessa struttura, cù dui groove in fronte è dui grooves cunvex in u spinu.

Rete di filu decorativu

4. Pimple woven crimped mesh

A struttura di tessitura di pimple pò esse divisa in pimples unilaterali è pimples double-sided.A maglia d'acciaio inossidabile di u pomo hè generalmente utilizata per a decorazione.

Rete di filu decorativu

5. Rettangulare pirtusu tissuti crimped mesh

Cum'è u nome suggerisce, a malla di questa maglia crimpata hè rettangulare, è u rectangulu hè divisu in buchi rettangulari horizontali è buchi rettangulari verticali.

Rete di filu decorativu

Hè tuttu per l'introduzione d'oghje.Dopu quì, Dongjie Wire Mesh hà da cuntinuà à purtà infurmazioni pertinenti nantu à l'industria di a rete metallica.Sè site interessatu, seguiteci per piacè!

À u listessu tempu, s'è vo avete bisognu di compra di prudutti cunnessi, sentite liberu di fàcuntatta ci, vi risponderemu in linea 24 ore à ghjornu.


Tempu di post: May-07-2022