Cumu evità crepe trà i muri di brique di cimentu?

1. I mattoni di muratura / blocchi deve esse incrustati cù un mortaru chì hè relativamente più debule di u mischju utilizatu per fà i blocchi per evità a furmazione di crepe.Un mortu riccu (forte) tende à fà un muru troppu inflessibile cusì limitendu l'effetti di i muvimenti minori per via di variazioni di temperatura è umidità risultatu in cracking di i mattoni / blocchi.

2. In u casu di a struttura RCC framed, l'erezione di i mura di muratura deve esse ritardata induve pussibule finu à chì u quadru hà pigliatu quant'è pussibule ogni deformazione chì si trova per via di carichi strutturali.Se i mura di muratura sò eretti appena u colpu di u furmagliu hè fattu, u listessu porta à crepa.A custruzzione di u muru di muratura deve principià solu dopu à 02 settimane di a rimozione di a cassetta di a lastra.

3. Muru muratura giniralmenti adjoins colonna è tocca fondu travi, cum'è mattone / blocchi è RCC sò materiali dissimilar si allargamentu è cuntrazzioni differente sta espansione differenziale è cuntrazzioni portanu à crack siparazzioni, u joint deve esse rinfurzata cù maglia pollo (PVC) overlapping 50 mm à la fois sur la maçonnerie et le membre RCC avant l'enduit.

4. Un tettu sopra un muru di muratura pò deflect sottu carichi appiicati dopu à a so erezione, o attraversu muvimenti termali o altri.U muru deve esse siparatu da u tettu da un spaziu chì deve esse chinu cù un materiale irrepressible (grouts non-shrink) per evità crack, com'è u risultatu di tale deviazione.

Induve questu ùn pò micca esse fattu, u risicu di cracking, in u casu di superfici stuccate, pò esse ridutta in una certa misura da u rinfurzamentu di l'articulazione trà u tettu è u muru cù a rete di pollo (PVC) o creendu un tagliu trà u tettu. è u gesso muru.

5. U pianu nantu à quale hè custruitu un muru pò deflette sottu a carica purtata nantu à ellu dopu chì hè custruitu.Quandu tali deflessioni inclinanu per creà un cuscinettu non cuntinuu, u muru deve esse abbastanza robustu à un puntu trà i punti di minima deflessione di u pavimentu o deve esse capace di adattà si à e cundizioni cambiate di supportu senza fissure.Questu pò esse ottenutu incrustendu un rinforzu horizontale cum'è un diametru di 6 mm à ogni cursu alternativu di mattoni.


Tempu di post: Dec-04-2020