Dongjie's Deep Processing Custom Metal Stamping Parts

E caratteristiche principali di a tecnulugia di stampa di metalli di precisione sò a produzzione di massa è alta precisione.I nostri pezzi di stampa di metalli persunalizati sò veloci, affidabili è multifunzionali.Offriamu pezzi chì furniscenu prestazioni eccezziunali à i nostri clienti.

Materie prime d'alta qualitàdiParti di stampa di metallu

I materiali di trasfurmazioni chì usemu include l'acciaio inossidabile, l'aluminiu, i metalli non ferrosi, è alcune altre leghe chì soddisfanu strettamente e diverse esigenze di i clienti.Utilizendu a tecnulugia di Dongjie è i materiali eccellenti di fustelle, pudemu minimizzà e parti di fustelle, in modu di ottene u scopu di salvà a materia prima.

25 anni ExperienzadipersunalizazioneServiziu per i pezzi di stampa di metalli

Pudemu cuncepisce è fabricà ogni tipu di terminali di cunnessu, cunchiglia, shrapnel, etc., è anu accumulatu una ricca sperienza in a fabricazione di shrapnel sus301-eh.

Pricerca di uHighestQualitàper i pezzi di stampa di metalli

Per certi prudutti cù esigenze d'alta qualità, pudemu confià nantu à a capacità di cuncepimentu di muffa di Dongjie per ottene nisuna traccia di cuntattu di l'uttellu è burr à a parte di u cuntattu conduttivu, è u cuntattu di u plug-in di u produttu serà più liscia.Attraversu un migliuramentu tecnicu cuntinuu, pudemu assicurà chì u pianu di cuntattu di i prudutti fabbricati ùn hà micca arcu è senza turnover in modu chì a cunduzzione di i prudutti serà più stabile.

PrecisioneConceptPermeateEassai dettagliuin Clienti'Requisiti

1. Sviluppu è disignu

Avemu una cumunicazione 1-à-1 per fà a persunalizazione per u sviluppu di novi pezzi di stampa di metalli è soluzioni di cuncepimentu per voi.

2. Fabbricazione di muffa

Facemu muffa indipindente, cù a precisione di 0,002 mm, chì assicura una alta precisione è un altu rendiment di i prudutti.

3. Fabbricazione di mostra

Pudemu furnisce campioni prima di a produzzione in massa per verificà a fattibilità di u disignu di u produttu.

4. Pruduzzione in massa

Ricerca è sviluppu indipendenti di un dispositivu d'automatizazione non standard, integrazione intelligente di correzione / ispezione di u sistema, per assicurà l'uniformità di qualità.

5. Trattamentu di a superficia

Fornite galvanica, anodizazione, lucidatura, pulizia, finitura di a superficia per ottene altre proprietà.

6. Imballaggio è spedizione

A distribuzione efficaci globale, l'imballazione pulita, portanu l'impurtante rispunsabilità di l'imballu, a prutezzione di u produttu, è cusì.


Tempu di Postu: Apr-30-2021