Terminali di carbone chì cercanu in u recinto di polvera di u ventu

NEWPORT NEWS - U ventu puderia furnisce risposte per limità a polvera di carbone liberata in l'aria in a Comunità Sudeste.

Mentre chì u ventu a volte porta a polvera da i terminali di carbone di Newport News sopra l'Interstate 664 in a Comunità Sud-Est, a cità è l'Associati di u Terminal Dominion sò in i primi stadi di guardà se a custruzzione di una recinzione di u ventu nantu à a pruprietà seria una soluzione viable.

U Daily Press hà evidenziatu u prublema di polvera di carbone in un articulu di u 17 di lugliu, piglià un ochju cumpletu à u prublema è e so suluzioni.A polvara emessa da u terminal di carbone hè assai sottu à i standard di qualità di l'aria statali, secondu a prova di l'aria, ma malgradu i boni risultati di a prova, i residenti in a Comunità Sud-Est si lamentanu sempre chì a polvera hè un fastidio è esprimenu preoccupazioni per questu causanu prublemi di salute.

Wesley Simon-Parsons, supervisore civile è ambientale in Dominion Terminal Associates, hà dettu u venneri chì a cumpagnia hà guardatu i recinzioni di u ventu parechji anni fà, ma hè ora dispostu à esaminà di novu per vede se a tecnulugia hà migliuratu.

"Avemu da piglià una seconda volta", disse Simon-Parsons.

Questa era una bona nutizia per u sindaco di Newport News McKinley Price, chì hà insistitu per riduzzione di a polvera di carbone chì esce da i mucchi di carbone.

Price hà dettu chì s'ellu puderia esse determinatu chì una recinzione di u ventu riduce significativamente a polvera, a cità "definitivamente" cunsiderà aiutà à pagà per a fence.Stimi estremamente grossi per una recinzione di u ventu seria di circa $ 3 milioni à $ 8 milioni, secondu u presidente di una sucietà chì custruisci recinti di ventu di tela.

"A cità è a cumunità apprezzà tuttu ciò chì pò esse fattu per riduce a quantità di particulate in l'aria", disse Price.

U sindaco hà dettu ancu chì crede chì a riduzione di a polvera migliurà e probabilità di sviluppu in a Comunità Sud-Est.

Tecnulugia mejorata

Simon-Parsons hà dettu chì quandu a cumpagnia hà guardatu i fence di u ventu parechji anni fà, a fence avissi da esse 200 metri d'altitudine è "cumprerà u situ sanu", chì avaria fattu troppu caru.

Ma Mike Robinson, presidente di WeatherSolve, una cumpagnia di a Columbia Britannica, Canada, hà dettu chì a tecnulugia hà migliuratu in l'ultimi anni, cum'è a cunniscenza di i mudelli di u ventu.

Robinson hà dettu chì u risultatu hè menu necessariu di custruisce chjusi di u ventu torrente, postu chì i recinzioni ùn sò micca cusì alti, ma ancu ottene riduzioni simili di polvera.

WeatherSolve cuncepisce recinzioni di ventu in tela per i siti in u mondu.

"L'altezza hè diventata assai più maneggevole", hà dettu Robinson, spieghendu chì avà, tipicamente, a cumpagnia custruia una recinzione upwind è downwind.

Simon-Parsons hà dettu chì i mucchi di carbone ponu ghjunghje à 80 metri d'altitudine, ma alcuni sò à 10 piedi.Ellu disse chì i pali più alti di solitu ghjunghjenu solu à 80 piedi una volta ogni dui mesi, è poi si riduce rapidamente in altezza mentre u carbone hè esportatu.

Robinson hà dettu chì a fence ùn deve esse custruita per u pile più altu, è ancu s'ellu era, i migliuramentu in a tecnulugia significaria chì a fence hè stata custruita à 120 piedi, invece di 200 piedi.Ma Robinson hà dettu chì puderia avè un sensu di custruisce una recinzione per l'altitudine di a maiò parte di i pali piuttostu chè per a pila più alta, forsi in l'altitudine di 70 à 80 piedi, è aduprà altre metudi per cuntrullà a polvera per i tempi intermittenti quandu. i pile sò più altu.

Se a cità è a cumpagnia avanzanu, Robinson hà dettu, anu da fà un mudellu di computer per determinà cumu megliu cuncepisce a fence.

Puntu di Lambert

Price hà dettu chì s'hè dumandatu spessu perchè à u molo di carbone in Norfolk, u carbone hè dipositu direttamente nantu à i navi è i barche in Lambert's Point, invece di esse almacenatu in pile di carbone cum'è in Newport News.

Robin Chapman, portavoce di Norfolk Southern, chì pussede a terminal di carbone è i treni chì portanu u carbone à Norfolk, hà dettu chì pussede 225 chilometri di pista nantu à 400 acres, è a maiò parte, se micca tutte, di a pista era in piazza à u principiu. 1960.Custruì un chilometru di pista oghje costa circa $ 1 milione, disse Chapman.

Norfolk Southern è Dominion Terminal esportanu una quantità simile di carbone.

Intantu, Simon-Parsons hà dettu chì ci hè circa 10 chilometri di traccia in Dominion Terminal, a più grande di e duie cumpagnie in u terminal di carbone di Newport News.Kinder Morgan opera ancu in Newport News.

Custruì i binari di u trenu per emulà u sistema di Norfolk Southern costarà più di $ 200 milioni, è questu ùn hà micca cunsideratu a pruprietà di Kinder Morgan.È Chapman hà dettu chì assai più cumpunenti in più di a nova pista duveranu esse custruiti per currisponde à u sistema di Norfolk Southern.Allora u costu per eliminà e pile di carbone è ancu operare un terminal di carbone seria assai più di $ 200 milioni.

"Per mette in l'investimentu di capitale seria astronomicu per elli", disse Chapman.

Chapman hà dettu chì ùn anu micca avutu lagnanza annantu à u polu di carbone da circa 15 anni.I vagoni di u trenu sò spruzzati cù sustanzi chimichi quandu partenu da e mine di carbone, minimizendu ancu a polvera in strada.

Simon-Parsons hà dettu ch'ellu crede chì alcune di e vitture sò spruzzate cù sustanzi chimichi, ma micca tutte, cum'è facenu a so strada da Kentucky è West Virginia à Newport News.

Alcuni residenti di Newport News si sò lagnati di a polvera chì soffia da i vagoni di u trenu mentre si fermanu nantu à i binari in a strada di u lungomare di Newport News.


Tempu di Postu: Dec-07-2020